حرم هلال بن علی(ع) زمینه آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) از آزادی ۴ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با کمک خیّران و خادمان این آستان مقدس همزمان با عید غدیر خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان دهه ولایت و عید سعید غدیر در اقدامی خداپسندانه، بدهی ۴ تن از زندانیان نیازمند جرایم مالی غیر عمد با کمک خیّرین آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) پرداخت شد.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: عید غدیر، عیدی برای همه جامعه است و چه بهتر که در این عید بزرگ معنوی ، این شادی را در بین خانواده‌ های بی بضاعت زندانیان هم تقسیم کنیم چرا که کمک به خانواده زندانیان که شرایط سختی را در جامعه تجربه می کنند وظیفه انسانی ما است.

 

تکیه  اجرای این طرح را در راستای مسئولیت های اجتماعی آستان مقدس عنوان کرد و افزود: خادمان و خیّران حرم مطهر در مناسبت های مختلف زمینه آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم می کنند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال(ع) به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

 

وی خاطر نشان کرد: طی جلساتی که با هماهنگی زندان کاشان با شاکیان برگزار شد، رضایت بخشی از بدهکاران جلب و بدهی این زندانیان بخشیده شده و مابقی از سوی خیران آستان و اعتبار برنامه های فرهنگی لغو شده حرم مطهر در ایام شیوع کرونا پرداخت شده است.

 

حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) فرزند بلافصل امیر مومنان علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1079693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha