۱۵ هزار بسته ضیافت غدیر از محل موقوفات بین نیازمندان مازندرانی توزیع می شود

حجت الاسلام حیدری جناسمی از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تبرکات علوی و ۱۰ هزار پرس غذای گرم ضیافت غدیر به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان استان علوی تبار مازندران خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(۶مرداد) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تشریح برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مازندران ویژه این ایام با برکت، اظهار کرد: هر ساله در ایام دهه ولایت برنامه‌های جشن و شادی در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان این برنامه‌ها به صورت محدود در حال برگزاری است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: جشن عید سعید غدیر خم امسال در فضای باز و به صورت کاروان خودرویی در سطح بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی از توزیع 5 هزار بسته‌های معیشتی تبرکات علوی و 10 هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و بین نیازمندان با الویت سادات نیازمند توزیع خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: این تبرکات علوی به لطف پروردگار رزاق و با یاری مردم شریف و مهربان و قهرمانان واقعی عرصه همدلی و دستگیری از نیازمندان، و با حفظ شان و کرامت محرومین در اختیار جامعه هدف قرار داده خواهد شد.

 

وی ارزش هر بسته معیشتی را 400 الی 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: توزیع غذای گرم با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی نیز در دستور کار مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران قرار دارد .

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به اجرای طرح مانور سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران، یادآروشد: در این طرح ویزیت رایگان مراجعین را خواهیم داشت که به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 1079815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha