دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با مدیر دفتر فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با مدیر دفتر فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز در نشستی با مجتبی میرزایی نسب مدیر دفتر فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور دیدار و گفت و گو کردند.

میرزایی نسب در این نشست گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد در تلاش است در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد اقدامات مناسبی انجام دهد و در دوران کنونی که فعالیت های مساجد تحت شعاع کرونا قرار گرفته است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی فعالیت های خود را دنیال می کند.

وی افزود: استان یزد با توجه به ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرانی می تواند به عنوان یکی از استان های فعال باشد و تاکنون نیز توانسته در بخش های مختلف از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کند و در سطح کشور خود را معرفی کند.

مدیر دفتر فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: یکی از این ظرفیت ها در زمینه فعالیت های قرآنی بوده است که برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان و اجرای فعالیت های قرآنی ازجمله این اقدامات بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این نشست گفت: کانون های مساجد به عنوان ظرفیت هایی هستند که می توانیم در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری از آنها به خوبی استفاده کنیم.

جوادیان زاده بیان کرد: ما سعی کرده ایم در مسائل فرهنگی و هنری آثار متناسب با ظرفیت های قرآنی را دنبال کنیم و از این طریق گام های مثبتی برداریم.

 

کد خبر 1079892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha