توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان در عید غدیر

مهدوی از توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان آستارا به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

«جمشید مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا عید غدیر را یکی از بزرگترین روزهای سرور بشریت دانست و اظهار کرد: عید غدیرخم، روز ظهور و ابلاغ امامت و ولایت بهترین انسان روی زمین یعنی مولا امیرالمؤمنین (ع) است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا به ضرورت اطعام مومنان و نیازمندان در روز غدیر اشاره کرد و افزود: اطعام مومنان و محرومان از سفارشات معصومین (ع) در روز عید غدیر خم است.

 

وی از توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان آستارا همزمان با عید سعید غدیر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد پرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام غدیر» و به ارزش ۴۵ میلیون تومان بین مومنان و خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مهدوی به توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: ۱۲۰ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج، ماکارونی، رب، روغن و حبوبات در مجموع به ارزش ۳۰ میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: غذای گرم و بسته های معیشتی به همت مرکز فرهنگی افق امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، گروه های جهادی و خیران تهیه شده بود که در بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1080192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha