کارگاه آموزشی ازدواج سالم در آستارا برگزار شد

کارگاه آموزشی ازدواج سالم و آسان به صورت مجازی در بندر آستارا برگزار شد.

«حسین خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: کارگاه آموزشی ازدواج آسان و سالم به صورت مجازی در آستارا برگزار شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی از طریق آدرس اینترنتی https://gharar.ir/live/gilan_rcs برگزار شد، افزود: در این کارگاه آموزشی دکتر رامین لطافتی متخصص روان درمانی و مشاوره ازدواج و خانواده شهرستان آستارا به تدریس پرداخت.

 

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی عوامل موثر در ازدواج موفق و انتخاب همسر مناسب،موانع ازدواج، ساده زیستی در ازدواج و پرهیز از تجمل گرایی، آمادگی های فردی برای ازدواج و ... به شرکت کنندگان در کارگاه  آموزش داده شد.

 

خورشیدی با بیان اینکه اصل ساده زیستی در فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار با اهمیت و مورد تاکید است، گفت: توجه به زندگی به سبک اسلامی به ویژه در زمینه ازدواج، سبب آسایش و آرامش در زندگی می شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا اضافه کرد: ازدواج سالم زمینه ساز ارتباطات اجتماعی مناسب، سلامت روانی و جسمانی است و افراد متاهل آرامش، اعتماد به نفس، تعهد و احساس مسئولیت بیشتری دارند.

 

خورشیدی از مهمترین آثار ازدواج را ایجاد مودت و رحمت بین زوجین دانست و خاطرنشان کرد: با الگوگیری از فرامین الهی و زندگی ائمه اطهار و انبیاء (ع) می توان به نقش ازدواج آسان و سالم در تحکیم بنیان خانواده و ازدواج پایدار در جوامع اسلامی و فرق آن با جوامع غربی پی برد.

کد خبر 1080263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha