۷۲ درصد مردم در مراجعات به دستگاه قضایی گلستان رضایت دارند

آسیابی گفت: ۷۲ درصد مردم در مراجعات به دستگاه قضایی گلستان و از برخورد همکاران ما رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حیدر آسیابی» صبح امروز (یکشنبه 17 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 72 درصد از مراجعه کنندگان به مراکز قضایی از نحوه برخورد همکاران اداری و قضایی ما اعلام رضایت کردند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: مبارزه با تخریب جنگل ها یکی از محورهای اصلی مبارزه ما به شمار می رود و در شورای حقوق حفاظت از بیت المال و در نشست با قضات به این مسئله خواهیم پرداخت.

 

آسیابی متذکر شد: تلاش ما این است که احکام جایگزین حبس توجه کنیم و در بسیاری از احکام جایگزین حبس به کشت درخت توجه شده است.

 

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مورد توجه دادگستری استان گلستان است، افزود: ملاقات عمومی را به یک روز خاص اختصاص نمی دهیم و در روزهای دیگر نیز این ملاقات ها را خواهیم داشت.

 

این مقام مسئول بیان کرد: جلسات دستگاه قضایی استان را به بعد از ظهر و خارج از وقت اداری منتقل کردیم تا در زمان ادرای وقت آنها اختصاص به مردم داشته باشد.

 

آسیابی به تشدید نظارت ها و تقویت آن تاکید کرد و ابراز داشت: برخورد به هنگام با مفاسد از اولویت کاری ما است و برخورد با فسادها در هنگام مسئولیت اهتمام خواهیم داشت.

 

کد خبر 1082962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha