تعطیلی ۶ روزه در فارس به اتمام رسید

قاسم پور گفت: تعطیلات ۶ روزه که به صورت سراسری در کشور اعمال شده بود از ۳۱ مرداد به پایان خواهد رسید و تمامی، ادارات نهادها و سازمان ها، بانک ها و موسسات عمومی و غیر دولتی فارس باید فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (شنبه 30 مرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران از اتمام تعطیلی 6 روزه در فارس خبر داد و گفت: تعطیلات 6 روزه که به صورت سراسری در کشور اعمال شده بود از 31 مرداد به پایان خواهد رسید و تمامی، ادارات نهادها و سازمان ها، بانک ها و موسسات عمومی و غیر دولتی فارس باید فعالیت خود را آغاز کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: بدین ترتیب این مراکز از ساعت هفت و 30 تا 14 و 30 و طبق روال قبل باید فعالیت داشته باشند.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: از اول شهریور تعطیلی پنج شنبه اداره ها نیز لغو می شود و کارکنان ادارات استان باید مانند روال قبل روزهای پنج شنبه در محل کار خود حاضر شوند.

وی با اشاره به اعمال دورکاری در ادارات استان بیان کرد: ادارات و سازمان ها در شهرهای قرمز با ۳۰ درصد، در شهرهای نارنجی با ۵۰ درصد و در شهرهای زرد با ۷۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت خواهند بود.

خاطر نشان می شود، کمیته پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا اتاق اصناف مرکز استان فارس نیز اعلام کرده است با توجه به اعلام مصوبات جدید از طریق ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در استان فارس، فعالیت صنوف و ادارات به جز صنوف تالار پذیرایی، قهوه خانه سنتی و گیم نت از روز یکشنبه 31 مرداد جاری با رعایت نکات بهداشتی لازم مانعی نخواهد داشت.

کد خبر 1086781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha