۲۰۰ بسته معیشتی در دهه اول محرم توزیع شد

حجت الاسلام حسینی از توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰۰ میلیون ريال در دهه اول محرم توسط مؤسسه فرهنگی هنری حب الحسین (۰ع)۹ شهرستان باوی میان نیازمندان خبر داد.

«حجت الاسلام سید محمدرضا حسینی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: موسسه فرهنگی مذهبی حب الحسین (ع) در دهه اول محرم ویژه برنامه های بسیاری را برگزار کرد که خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

 

مدیر موسسه فرهنگی هنری حب الحسین (ع) شهرستان باوی افزود: با توجه به وضعیت شیوع نامطلوب کرونا در خوزستان بسیاری از برنامه هایی که مقرر بود حضوری برگزار شود لغو و فعالیت های فرهنگی مجازی جایگزین آن شد که روند مطلوبی را در پیش گرفت.

 

وی با بیان اینکه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی یک هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع کردیم ادامه داد: در سال جاری با اجرای رویکردی جدید نذورات عزاداران حسینی را به صورت پکیج ها بسته بندی معیشتی تهیه و میان خانواده های نیازمند در محلات محروم توزیع کردیم.

 

حجت الاسلام حسینی از توزیع 200 بسته معیشتی به ارزش 10 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: از جمله اهداف مهم این موسسه رسیدگی فرهنگی به جامعه محروم اهواز است که امیدواریم با همکاری بیشتر مسئولان فرهنگی بتوانیم بخش عمده ای از معضلات فرهنگی جامعه را برطرف کنیم.

 

کد خبر 1087985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha