گلباران گلزار شهدای یاسوج

به مناسبت هفته دولت گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونان استاندار گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در این آئین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهداء گل و قراعت فاتجه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
 
 
«حسین کلانتری» با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای حرم، شهدای مدافع سلامت، شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است تا هدفمند تر در مسیر آنان گام برداریم و خادم مردم باشیم.
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم ترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم بخش راه شهیدانمان باشیم.
 
 
وی با تبریک هفته دولت با بیان اینکه در طول سال مشکلات مردم از طریق رسانه ها بیان می شود، تاکید کرد: ایام هقته دولت از مهم ترین فرصت ها برای تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند انجام شده نظام و دولت است
 
 
کلانتری نسبت به توجه ويژه به خانواده های معظم شاهد استان تاکید کرد و گفت: استقلال، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ره ‌آورد خون شهدای بزرگوار و از آثار و فداکاری همه جانبازان و آزادگان است. 
 
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، شهادت مقام والایی و مقام شهدا متعالی است و همه مدیون شهیدان و ایثارگران هستیم، تاکید کرد: خدمت به خانواده های این عزیزان وظیفه و بزرگ ترین افتخار همه مسئولان است.
کد خبر 1088348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha