همدلی و همزبانی دو مولفه اثرگذار در تامین امنیت پایدار است

فرمانده انتظامي استان کردستان همدلي و همزباني را دو مؤلفه مهم در تأمين امنيت پايدار و دستيابي به آرامش فردي و اجتماعي عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان در نشست با اعضاي شوراي اسلامي شهرستان سنندج، اظهار کرد: با توجه به اينكه شورای شهر و شهرداري و نيروي انتظامي در ارتباط مستقيم با شهروندان هستند و از بيشترين مراجعات مردمي برخوردارند، هماهنگي و همكاري اين دو نهاد در جلب رضايت شهروندان بسيار مؤثر است.

 

 

سردار آزادی همدلي و همزباني را دو مؤلفه مهم در تأمين امنيت پايدار و دستيابي به آرامش فردي و اجتماعي عنوان كرد و گفت: شورای شهر معتمد و ياور پليس در گسترش امنيت و آرامش جامعه است.

 

 

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: تعاملات بین پلیس و شورای شهر پايه‌هاي امنيت را مستحكم، كاهش جرائم را به ارمغان آورده و شور و نشاط اجتماعي را افزايش مي‌دهد.

 

 

وي با بيان اينكه پليس پاسخگویي مناسب به مردم را سرلوحه كار و برنامه‌ريزي‌هاي خود قرار داده، تصريح كرد: برقراري امنيت در سطح جامعه و ابراز رضايتمندي شهروندان و احساس آرامش آنان، هدف اصلي كاركنان نيروي انتظامي است.

 

 

فرزاد زارعی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی استان کردستان، تشکر و کارکنان ناجا را مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله برشمرد و اظهار داشت: خدمت در سازمان مقدس ناجا سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود و خوشا به حال آنان که با قلبی پاک و ایمانی قوی این سعادت را دارند که رضایت خداوند و بندگانش را کسب کنند.

 

 

سید انور رشیدی شهردار سنندج نیز در پایان این جلسه ضمن اشاره به وضیت مطلوب امنیت و آسایش اجتماعی شهر سنندج، گفت: بنده به نمایندگی از مردم سنندج از تلاش بی دریغ کارکنان انتظامی استان کردستان و همچنین خانواده‌های صبورشان که حامیان اصلی آنان در این لباس مقدس هستند، تشکر و قدردانی می کنم و از درگاه احدیت برای این عزیزان توفیق روز افزون را خواستارم.

 

 

در پایان این جلسه هریک از اعضاء به بیان دیدگاه های خود پرداختند و سردار آزادی دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات مطروحه به هر یک از پلیس های تخصصی صادر کردند.

کد خبر 1088368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha