اردوی جهادی گروه شهید احمدی‌روشن در غلام‌محله آستارا آغاز به کار کرد

پورحنیفه گفت: اردوی جهادی گروه شهید مصطفی احمدی‌روشن با شرکت ۳۰ نفر از بسیجیان در غلام‌محله غربی و شرقی شهرستان آستارا آغاز به کار کرد.

«محمد پورحنیفه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: اردوی جهادی گروه شهید احمدی‌روشن با محوریت مطالبه‌گری مشکلات منطقه و برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و ... در غلام‌محله غربی و شرقی اجرا می‌شود.

 

مسئول قرارگاه شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا با بیان‌اینکه این اردوی جهادی از امروز آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، افزود: در این اردو ۲۰ برادر و ۱۰ خواهر بسیجی مشارکت دارند.

 

وی تصریح‌کرد: خودسازی درونی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، غنی‌سازی اوقات فراغت، آشنايی با محدوديت‌‌ها و كمبودهای مناطق محروم، تقويت و ترويج فرهنگ جهادی و خدمت رايگان به مناطق محروم از مهم‌‌ترين اهداف اردوهای جهادی است.

 

پورحنیفه با اشاره به اینکه در قالب این اردوی جهادی برگزاری کلاس‌های مشاغل خانگی با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای تدارک دیده شده است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اجرا خواهد شد، گفت: ترمیم و بازسازی دیوار یکی از منازل افراد نیازمند منطقه نیز در برنامه‌ گروه جهادی است.

 

مسئول قرارگاه شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا از اجرای طرح ویزیت رایگان ساکنین منطقه در این اردوی جهادی خبر داد و افزود: در این اردو تست فشار قند، خون و تب‌سنجی اهالی نیز پیش‌بینی شده که توسط جمعیت‌هلال‌احمر اجرا می‌شود.

 

وی با بیان‌‎اینکه در قالب این اردو همچنین به دانش‌آموزان نیازمند منطقه، ۶۰ عدد کوله مهربانی که شامل لوازم‌التحریر است، اهدا می‌شود، تصریح‌کرد: برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی با اهدای جوایز نفیس نیز از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی است.

 

پورحنیفه گفت: در این اردوی جهادی همچنین ۱۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان منطقه توزیع خواهد شد.

 

مسئول قرارگاه شهید مصطفی احمدی‌روشن بندر آستارا با بیان‌اینکه این گروه جهادی در سال جاری ۲ اردوی جهادی در روستای سیرالیوه و شهرستان شفت برگزار کرده و این سومین اردوی جهادی در سال جاری است، خاطرنشان‌کرد: اردوی گروه جهادی شهید احمدی‌روشن در غلام‌محله غربی و شرقی با همکاری سپاه ناحیه آستارا، حوزه بسیج شهید نژند نقیب‌زاده شهری، پایگاه بسیج برادران شهدای جهاد مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و راضیه(س) خواهران اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1089091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha