مهرواره «اوج» با محور نهضت مواسات در مساجد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیلی از برگزاری مهرواره «اوج» در محرم و صفر خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی، حل مسائل محلی و تقویت امامان محله در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل از مهم ترین اهداف اجرای این مهرواره است.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در پی فرمایش اخیر مقام معظم رهبری درباره راه اندازی مسجدمحور نهضت مواسات همزمان با سراسر کشور در ماه محرم و صفر مهرواره «اوج» با محوریت مساجد و به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در زیرکوه برگزار می شود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با بیان اینکه محور این مهرواره خدمت رسانی به مردم است، گفت: در این مهرواره همه مساجد و ائمه جماعات کشور هستند و بنیاد هدایت تلاش دارد با ساماندهی و آموزش و ارتقای فرآیند مواسات به این مهرواره وارد شود و هم مساجد و هم امامان محله و جماعات را به میدان بیاورد.

 

وی در خصوص شعار این مهرواره عنوان کرد: شعار مهرواره «اوج» ارتقای خدمت رسانی مساجد است لذا طی آن درصدد هستیم تا نظام مسئله ها را شناسایی، بررسی، دسته‌بندی و اولویت بندی کنیم و علاوه بر این، راه حل ها بررسی و ظرفیت ها دیده شود و هنگامی که این فرآیندها شکل گرفت اقدام به حل مسئله با راه حل های دقیق می کنیم.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه گفت: اقدام بعدی در راستای اجرای این طرح ترسیم چارچوب های کلان متناسب با تمدن سازی است چراکه باید راهبردهای کلان حفظ شود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان با اشاره به اهداف برگزاری مهرواره «اوج» گفت: ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی، حل مسائل محلی، تقویت  امامان محله در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل، ارتقاء روش‌های حل مسئله، ارتقاء روش‌های شناسایی ظرفیت‌های محله و شناسایی امامان فعال ازجمله این اهداف است.

کد خبر 1089203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha