۲۰ عنوان ویژه برنامه در خراسان جنوبی برگزار می شود

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق گفت: به منظور گرامیداشت هفته پدافند هوایی ۲۰ عنوان ویژه برنامه از جمله یادواره شهدای پدافند هوایی، طرح «مردم یاری» و مسابقات کتابخوانی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی محمد روشندل بیلندی» امروز (8شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال ۱۳۵۸ بنا به تعبیر رییس شورای انقلاب، نهادی در ارتش با عنوان سیاسی ایدئولوژی جهت کمک به مکتبی کردن ارتش تاسیس شد و به مروز زمان به نام سازمان عقیدتی سیاسی تغییر نام داد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در پنج حوزه ماموریت هایی بر عهده دارد، افزود: در حوزه فرهنگی این مجموعه جهت حفظ شعائر اسلامی اقدام به اجرای برنامه ها و وظایفی بسیاری می کند.

 

وی با اشاره به حوزه قرآن گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در این زمینه به بحث گسترش فرهنگ قرآنی بین کارکنان و خانواده های آنان را بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام روشندل بیلندی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه این مجموعه در حوزه آموزش پرداختن به بحث ارتقای سطح آموزش کارکنان است، ادامه داد: در این جهت دوره ها و کلاس های بسیاری در زمینه احکام، اخلاق و قرآن برای کارکنان توسط مجموعه عقیدتی و سیاسی برگزار می شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه 50 درصد از فعالیت های این مجموعه در زمینه بحث سیاسی و عقیدتی است، افزود: خط و مشی ما فراجناحی است و پیرو فرمان مقام معظم رهبری هستیم و اجازه ورود کارکنان به جناح بندی های سیاسی نمی دهیم تا وظایف و ماموریت آنان دچار خدشه نشود.

 

وی با اشاره به ماموریت این مجموعه در زمینه بخش رفاهی گفت: در حوزه رفاهی، صندوق های قرض الحسنه ای توسط مجموعه عقیدتی سیاسی تاسیس شده است که مهم ترین وظیفه آن اعطای وام قرض الحسنه به کارکنان با سود کمتر از یک درصد و در کمترین زمان ممکن است.

 

حجت الاسلام روشندل بیلندی در ادامه بیان کرد: مجموعه عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی در حوزه بازرسی بحث نظارت و ارزشیابی قسمت های مختلف را بر عهده دارد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق با بیان اینکه ۲۰ عنوان برنامه طی هفته پدافند هوایی در استان برگزار می شود، افزود: برپایی رزمایش طرح «مردم یاری» یکی از مهم ترین برنامه ها است و در این راستا مجموعه عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی برای پاسخگویی به پرسش های مذهبی مردم و کمک به مسائل و مشکلات دینی مردم به میدان می آید.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای پدافند هوایی در خراسان جنوبی گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 400 شهید پدافند هوایی به خصوص 10 شهید اهل خراسان جنوبی و سربازانی که در پدافند هوایی جان خود را نثار انقلاب کردند در استان طی هفته پدافند هوایی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام روشندل بیلندی در پایان گفت: برگزاری همایش پیاده روی و تجلیل از چهره های قرآنی و مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی خوبی از دیگر برنامه های در دستور کار طی هفته پدافند هوایی در این استان است.

کد خبر 1089707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha