اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

فرمانده انتظامي بروجرد از اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با هوشایری از نظم و امنیت صیانت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عزت الله غلامی» امروز در سخنانی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده در بروجرد با هماهنگي قضائي توسط اكيپ هایی از پليس هاي تخصصي، کوپ و عوامل ستادي اجرا شد.


فرمانده انتظامی بروجرد افزود: ماموران طی 72 ساعت گذشته با برنامه ریزی مناسب و هدفمند موفق به دستگیری 29 سارق و کشف بیش از 56 فقره انواع سرقت شدند و 25 معتاد و خرده فروش جمع آوری و مقدار یک هزار و 28 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.



این مقام انتظامی با بیان این مطلب که این گونه طرح ها موجبات رضایت مندی مردم را در پی داشته و به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت اظهار داشت: به جهت انتظام بخشی معابر پلیس راهور 40 دستگاه موتورسیکلت و 46 دستگاه خودرو را که دارای تخلفات متعدد بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.



سرهنگ غلامی اظهار کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشكيل پرونده مقدماتی به مراجع ذی صلاح معرفي و معتادان دستگیر شده نیز راهی محل های ترک اعتیادشدند.
 

کد خبر 1090388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha