برخورد قاطع قانونی با رانندگان خودروهای پلاک مخدوش

سرهنگ دالوند از برخورد قاطع قانونی با رانندگان خودروهای پلاک مخدوش خبر داد وگفت: ۵۲۰ دستگاه خودرو که اقدام به تغییر در ارقام پلاک خودرو خود کرده بودند متوقف کردند.

سرهنگ «مصطفی دالوند» اظهار داشت: هرگونه استفاده از پلاک وسایل نقلیه دیگر روی خودروی غیر، دخل و تصرف، دستکاری و مخدوش کردن پلاک و ارقام آن در وسایل نقلیه برابر قانون مجازات اسلامی ممنوع بوده و جرم تلقی می شود.

 

رئیس پلیس راه استان لرستان افزود: ماموران پلیس راه استان لرستان از ابتدای سال 1400 تاکنون  در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش، 520 دستگاه خودرو که اقدام به تغییر در ارقام پلاک خودرو خود کرده بودند متوقف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام محترم قضایی  معرفی شدند.

 

وی تاکید کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات، تخلف در این حوزه ها و موارد دیگر 6 تا یک سال حبس دارد.

 

سرهنگ دالوند اضافه کرد: رانندگان اینگونه خودروها با این طرز تفکر غلط و به جهت گریز از اعمال قانون توسط ماموران و دوربین های ثبت تخلف ، اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند.

 

رئیس پلیس راه استان لرستان کرد: با توجه به اینکه طرح برخورد با خودروهای دپلاک مخدوش به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان لرستان می باشد وتوسط واحدهای پلیس راه استان با این گونه جرائم با جدیت برخورد خواهند کرد.

 

سرهنگ دالوند اظهار کرد: به هم وطنان توصیه می شود، به خاطر فرار از جریمه دست به اقدام مجرمانه نزنند که گرفتار قانون و مجازات های سنگین شوند.

کد خبر 1092055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha