برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی

سردار الهی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با صاحبان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «یحیی الهی» امروز(18 شهریور) در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سلاح مهمات غیر مجاز در استان اظهار داشت: در مدت سه روز اخیر162 قبضه سلاح شکاری و جنگی در استان کشف و 4 15 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیر شده اند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: در این طرح 154 نفردستگیر و از مخفیگاه متهمان 30 قبضه سلاح جنگی و 132 قبضه سلاح شکاری، 5 تیغه خشاب به همراه هزار 667 عدد انواع مهمات کشف شد.


وی تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی و عوامل انتظامی در سرتاسر استان به صورت مستمر در جهت مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز اقدام کرده اند.

سردار الهی افزود: مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از دغدغه ها و مطالبات مردمی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای آن تدابیر اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی لرستان به موضوع نگهداری سلاح و مهمات اشاره کرد و گفت: حمل و نگهداری سلاح پدیده ارزنده‌ای برای مردم نیست و پلیس با اقتدار اجازه نخواهد داد مخلان نظم و امنیت به اهداف خود که همان اخلال در نظم عمومی است برسند.


این مقام انتظامی استان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت و همکاری مسئولان، اصحاب رسانه و مردم شریف استان بتوانیم امنیت و آرامش لرستان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.


سردار الهی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم کرده است و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

 

کد خبر 1092824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha