برگزاری طرح با کاروان اربعین به همت بچه های کانون

ناجی حسینی از اجرای طرح «باکاروان اربعین» در کانون امام علی علیه السلام در راستای طرح رواق همدلی جهت تهیه وتوزیع بسته‌های معيشتی برای نيازمندان خبرداد.

حسین ناجی حسینی مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «باکاروان اربعین» در کانون امام علی علیه السلام در راستای طرح رواق همدلی جهت تهیه وتوزیع بسته‌های معيشتی برای نيازمندان خبرداد.

وی با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی و عدم حضور زائران حسینی در مراسم اربعین به دلیل شیوع کرونا ویروس گفت: امسال نیز به مانند سال گذشته امکان سفر اربعین برای عاشقان حسینی فراهم نشده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) بیان کرد: این طرح در راستای عمل به وظایف اسلامی و کمک مومنانه به ویژه رسیدگی به محرومان جرا می‌شود.

حاجی حسینی با اشاره به اهدای هزینه‌های سفر معنوی اربعین برای تهیه بسته‌های معيشتی برای نيازمندان در قالب طرح مذکور اذعان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت مشارکت در این طرح نذورات خود را به هیات امناء مسجد امام  تحویل داده تا در این طرح عام المنفعه و خیر شرکت نمایند و از ثواب آن شریک شوند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای منویات رهبری در کمک‌های مومنانه باید از تمام ظرفیت‌ها بهره گیریم تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تمام تلاشمان کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا با کمک خیرین بوده و همچنان این کمک‌ها تا ریشه کنی اپیدمی کرونا تداوم خواهد داشت.

کد خبر 1096939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha