برقراری عدالت آموزشی  از توزیع ۱۰هزار و ۴۰۰بسته لوازم التحریر تا رونمایی نرم افزار فانوس

مجیدی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه سال تحصیلی جدید با اهدای۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی(تبلت) به دانش آموزان کم برخوردار مازندران تلاش داریم عدالت آموزشی را در ایام محدودیت های کرونایی شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «عسگر مجیدی» عصر امروز(۳۱شهریور) در دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسري همکلاسی مهربان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه سال تحصیلی جدید با اهدای۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی ،۴هزار بسته بهداشتی ، ۱۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰  سخت افزار آموزشی(تبلت) به دانش آموزان کم برخوردار و آسیب دیده مازندران در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد، اظهار کرد: این پویش به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا به مرحله اجرا رسیده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا به شیوع کرونا و تعطیلی موقت مدارس و آموزش حضوری درپی حضور این ویروس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه همچنان آموزش دانش آموزان غیرحضوری است از این رو ۲۰۰سری تبلت دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

 

وی از اهدای ۱۰هزار و ۴۰۰بسته کمک آموزشی(لوازم التحریر) به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی تهیه و تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

 

مجیدی برلزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا مهار و ریشه کنی کرونا تاکید کرد و یادآورشد:همچنین چهار هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند استان توزیع شد.

*توزیع ۱۰هزار و ۴۰۰بسته لوازم التحریر به نیابت از شهدای دفاع مقدس

«علیرضا سعدی پور» مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز در حاشیه پویش همکلاسی مهربان، اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید پویش همکلاسی مهربان ۲ با تلاش بسیج دانش‌آموزی مازندران به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید بزرگوار تهیه و تدارک دیدند.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی در سند تحول بنیادین همواره تاکید شده است، افزود: این پویش در این راستا برای تامین عدالت دیجیتال و تهیه ابزارهای آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شکل گرفته است.

 

سعدی پور تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی این ابزارهای آموزشی تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

 

وی یادآورشد: همچنین در سال گذشته نیز مرحله یک پویش هم‌کلاسی مهربان حدود ۳۳ هزار بسته کمک آموزشی در اختیار فرزندان در حال تحصیل مازندران قرار گرفت.

 

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: امسال هم همین نگاه وجود دارد تا با همدلی بسته‌هایی در اختیار دانش‌آموزان استان قرار بگیرد، جا دارد از اهتمام همه بسیجیان، خیرین و دلدادگان به امر تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمائیم.


* رونمایی از نرم‌افزار فانوس

«محمد جعفری» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا، نیز در این رزمایش بیان کرد: به همت و حمایت مردم شهیدپرور استان مازندران و دانش آموزان بسیجی اتفاقی بزرگ و منسجم در سطح کلان رقم خورد برای تامین امکانات کمک آموزشی، همه پای کار آمدند در این مسیر خدمات ارزنده‌ای را ارائه کردند که شامل ۲۰۰ تبلت و ۱۰ هزار و۴۰۰ لوازم التحریر می‌شود.

 

 وی گفت: این گام بلندی در جهت حل مسئله عدالت آموزشی در ایام کرونا بود که بار سنگینی را به خانواده‌ها وارد کرده بود که با این پویش بخش اعظمی از این مشکلات مرتفع خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس از نرم‌افزار و کانال محتوایی فانوس رونمایی شد، تصریح کرد:این فرصت کمک خواهد کرد تا بتوانیم برای مقطع ابتدایی در حوزه داستانک کلیپ‌های مختلف مرتبط با مسائل درسی، ملی، مذهبی و داستانی، بحث مستندها، انیمیشن‌ها، سرودها، نقاشی و کاربردهای مختلف تولید شود تا یک بانک جامع با بیش از ۲ ترا بایت اطلاعات را در مورد موضوعات ملی مذهبی خدمت دانش‌آموزان، مربیان و معلمان ابتدایی قرار بدهیم.

کد خبر 1097525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha