برپایی موکب جهت خدمت‌رسانی بچه‌های مسجد برای جاماندگان اربعین

زمانیان با اشاره به خدمات موکب حضرت زینب(س) برای جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان رباط کریم گفت: توزیع ۲ هزار غذای گرم، ارائه خدماتی همچون خیاطی، پیرایش و توزیع کیف و کفش میان دانش‌آ‌موزان نیازمند در این موکب ارائه می‌شود.

محمد زمانیان مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی موکب حضرت زینب سلام الله علیها در شهرستان رباط کریم اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی سپاه این منطقه در بوستان امام خمینی برنامه ها و رزمایش های ویژه تدارک دیده شده است و ما نیز در این بوستان از روز اول تا پنجم مهر به مناسبت اربعین حسینی اقدام به راه اندازی موکب و ارایه خدمات و پذیرایی به بازدیدکنندگان نموده ایم.

وی بیان کرد: بنا داریم به مناسبت اربعین حسینی در کنار یادمان شهدای گمنام این بوستان مراسم عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و دو هزار غذای گرم  توززیع کنیم،ضمن اینکه خدماتی همچون انجام کارهای خیاطی برای نیازمندان،اهدای کیف و کفش میان دانش آموزان نیازمند را در این موکب مورد توجه قرار داده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت همچنین از برپایی موکب دیگری از سوی این کانون در کنار حوزه علمیه امام خمینی شهرستان رباط کریم خبر داد و گفت: در این موکب نیز خدمات، همچون پذیرایی، توزیع چای، شربت، دمنوش و پیرایش توسط فعالین این موکب ارائه می شود.

زمانیان خاطر نشان کرد: این موکب علاوه بر پذیرایی از زائران در دو نوبت ناهار و شام، برنامه های فرهنگی شامل قرائت قرآن، اجرای مداحی و جلسات سخنرانی به صورت روزانه حداقل یک جلسه صورت میگیرد.

 

 
کد خبر 1098651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha