کنگره ملّی حدیث حسن هویت فرهنگی  مردم البرز است

جانفدا با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فرهنگی در راستای تبیین و تقویت شعائر دینی گفت: کنگره ملی حدیث حسن هویت فرهنگی مردم البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « هادی جانفدا» با حضور در نشست خبری در خصوص برپایی کنگره حدیث حسن در سومین سال متوالی گفت: کنگره ملی حدیث حسن بخشی از هویت فرهنگی استان البرز است.

 

دبیر کنگره ملی شعر حدیث حسن افزود: نشست ها و جلسات شعر به صورت گاه گاه در سطح کشور به منظور بزرگداشت امام حسن مجتبی(ع) همواره برگزار می شد؛ کنگره ملی شعر حدیث حسن به صورت یک برنامه واحد فرهنگی در استان البرز با هدف تبیین جایگاه امامت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

 

کار فرهنگی در مداومت اثرگذار می شود

 

دبیر کنگره ملی شعر حدیث حسن افزود: کاری که در مداومت و در بستر مسامر جریان سازی شود به نتیجه می رسد و این به علت دیربازده بودن کار فرهنگی است.

 

به گفته وی شاعران فرهیخته از سراسر کشور در این رویداد فرهنگی مذهبی حضور پیدا کردند که این رقابت فرهنگی جریان ساز حرکت های معنوی در عرصه اجتماع است.

 

وی اظهار کرد: رسانه ای مهم تر و جریان ساز تر از رسانه شعر قابلیت بیان و ترویج ویژگی ها و شاخص های برجسته دینی را ندارد، به همین منظور با برنامه ریزی های صورت گرفته کنگره ملی شعر حدیث حسن در سومین سال متوالی برگزار می گردد.

 

دریافت بیش از ۱۶۰ اثر از شعرای آیینی به کنگره ملی حدیث حسن

 

جانفدا با اشاره به اهمیت نفش مشارکت مردمی در جریان برپایی کنگره حدیث حسن بیان کرد: بیش از ۱۶۰ اثر از شعرای آیینی به کنگره ملی حدیث حسن از سراسر کشور ارسال شده است.

 

آیین اختتامیه کنگره ملی حدیث حسن در امامزاده حسن(ع) کرج با حضور شعرای برجسته یکشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۸ برگزار می شود. 

 

 

کد خبر 1100039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha