مصوب شدن قانون مالیات بر خانه های خالی از اقدامات مطلوب مجلس یازدهم است

عزیزی گفت: مصوب شدن قانون مهم جهش تولید مسکن و مالیات بر خانه های خالی از اقدامات مطلوب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (جمعه 9 مهر) در سخنان خود پیش از خطبه‌ های نماز جمعه شیراز گفت: مجلس یازدهم تلاش های متعددی داشته که تصویب شکستن احتکار سه میلیون مسکن خالی از سکنه در کشور با قانون مالیات بر خانه های خالی از جمله آنهاست.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: با شناخت تاکتیک های نظام سلطه می توان به یک برنامه ریزی همراه با آگاهی و بصیرت دست یافت.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی همواره تلاش می کنند تا وضعیت کشور را آشفته نشان دهند و برخی بی مدیریتی ها نیز در داخل کشور به این موضوع دامن می زند.

وی با اشاره به مصوب شدن قانون مهم جهش تولید مسکن و مالیات بر خانه های خالی در مجلس یازدهم گفت: تولید سالانه یک میلیون مسکن و شکستن احتکار حدود سه میلیون مسکن خالی در کشور از دستاوردهای بزرگ این 2 قانون تصویب شده است.

عزیزی ادامه داد: تضمین خرید محصولات کشاورزی از دیگر قانون های خوب مجلس بوده و در حوزه بین المللی، قانون لغو تحریم ها و صیانت از دستاوردهای هسته ای از بزرگ ترین اقدامات مجلس شورای اسلامی است.

وی اعلام کرد: قانون تسهیل کسب و کار و رساندن مدت اخذ مجوزها به حداقل اقدام مطلوب دیگری از این مجلس بوده است و تغییر نگاه مدیران کشور به فارس و مدیران استان از یک نگاه سطحی به نگاه‌های عمقی از جمله رویکردهای ما در مجلس یازدهم بوده است.

کد خبر 1100674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha