ایجاد کارگروه ویژه توسعه لرستان در سطح ملی ضروری است

رزم، بر ضرورت روحیه و کار جهادی برای حرکت به سمت توسعه تدکید کرد و گفت: ضروری است که کارگروه ویژه توسعه لرستان در سطح ملی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(12مهر)، در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان اظهارداشت: خدمت به مردم نعمت است.

 

 

رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به ینکه فرهاد زیودار، استاندار جدید لرستان، بومی استان هستند، افزود: مسئولیت استاندار جدید در خدمت به مردم سنگین است.

 

وی در ادامه بر ضرورت تشکیل کارگروه ویژه توسعه لرستان تأکید کرد و عنوان داشت: کار جهادی، عبور از موانع، برنامه ریزی دقیق و تقویت زیرساخت‌ها لازمه توسعه لرستان است.

 

رزم عدم سرمایه گذاری در لرستان، بیکاری، پایین بودن سرانه درآمد را ز جمله مشکلات استان لرستان عنوان کرد و گفت: رفع این مشکلات و تحقق شعار سال نیازمند کار و روحیه جهادی است.

 

وی بر ضرورت ایجاد توازن منطقه ای در لرستان تأکید و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات واحدهای اقتصادی استان، رفع بروکراسی اداری، رفع مشکلات کارخانه‌های مقروض و ...برای حرکت به سمت توسعه ضروری است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با تأکید بر اینکه استاندار جدید لرستان باید از اختیارات لازم برخوردار باشند و با نگاه برنامه محور و آینده نگر قطار توسعه لرستان را به مقصد برسانند، عنوان کرد: سرمایه گذاری سالانه ۳۰ هزار میلیاردی در لرستان به مدت چهار سال ضروری است.

 

رزم خاطرنشان کرد: اعضای شورای تأمین نهایت همکاری را در راستای توسعه و ارتقای شاخص‌های اقتصادی لرستان با استاندار جدید خواهند داشت.

 

کد خبر 1101688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha