جبهه مقاومت و ملت ایران راه شکست دادن دشمنان را آموخته‌اند

سردار تنگسیری با بیان اینکه دریا میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران است گفت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» در آئین افتتاحییه آغاز دوره تحصیلی سال 1401 - 1400 دانشگاه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت ایران این است که راه شکست دادن دشمنان را آموخته است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریا را میدانی تعیین کننده در نبرد با مستکبران و زورگویان دانست و با تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: پاسداران جوان با حفظ آمادگی‌های خود می‌توانند از منافع و مواضع ملت شهیدپرور ایران اسلامی در دریا‌ها پشتیبانی و محافظت به عمل آورند.

 

سردار تنگسیری با تاکید بر وجود دو مؤلفه ایمان و توکل برای غلبه بر دشمنان به توطئه‌ها و برنامه‌های خباثت‌بار دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: همه تلاش ما این است که بتوانیم دشمن را از جبهه اسلام دور کنیم تا به سبب آن زورگویی‌ها و تجاوزگری‌های جبهه استکبار جهانی بر علیه مسلمانان مظلوم جهان خاتمه پیدا کند.

 

وی پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیر دفاعی جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد و با بیان این نکته که دشمنان حتی با حداکثر قدرت ظاهری خود نیز در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی کم‌توان هستند تصریح کرد: توسعه و پیشرفت در مسیر ایستادگی و مقاومت همواره از اصول ما است زیرا در کنار حفظ آمادگی‌ها هیچگاه دشمن را دست‌کم نمی‌گیریم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ بصیرت مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری را هم در زمان کنونی لازم و ضروری خواند و یادآور شد: خداوند متعال همواره پشتیبان ایران اسلامی است از طرفی داشتن بصیرت به ما کمک می‌کند که در مسیر درست قدم برداریم و راه حق را گم نکنیم.

 

وی پاسداران جوان را به مثابه نهال‌هایی باطراوت و پرثمر برای انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب توصیف کرد و با اشاره به اینکه پاسداران جوان باید با اتکا به پروردگار متعال حافظ بیرق مبارزه با مستکبران باشند افزود: با تقویت و با تبعیت از فرمایشات نائب امام زمان(عج) قله‌های تعالی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فتح می‌شود.

 

سردار دریادار دوم پاسدار «عبدالرضا دبستانی» نیز در این مراسم اذعان کرد: تربیت و آموزش نیروهای متعهد و جهادی انقلابی در گام دوم انقلاب برای به کارگیری در بخش‌های مختلف شناوری از فعالیت‌های مهم این دانشگاه محسوب می‌شود.

 

فرمانده دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه در ادامه گزارشی مبسوط از فعالیت‌های علمی و  آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه را برشمرد و در نهایت خاطرنشان کرد: علاوه بر این‌ها ترتیب و آموزش نیروها جهت استفاده از توان آن‌ها در بخش‌های موشکی، تکاوری، هوا دریا و پهپاد هم در دستور کار ویژه این دانشگاه قرار گرفته است.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم که بخش‌های ویژه و متنوعی هم داشت از مقام شامخ خانواده معزز شهدای والامقام جعفرپور تجلیل به عمل آمد.
 
همچنین تجلیل و تقدیر از نفرات برتر دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه در چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ندسا از دیگر بخش‌های مهم این مراسم بود.

 

کد خبر 1102031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha