ممنوعیت واردات کالاهای کره‌ای دستوری راهبردی از مقام معظم رهبری بود

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه ممنوعیت واردات برخی کالاها از کره‌جنوبی به کشور دستوری راهبردی از سوی مقام معظم رهبری بود، گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی بدانند تداوم ممنوعیت واردات لوازم خانگی كره‌ای، مشروط به ارتقای كیفی محصولات و مشتری‌مداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر، حجت‌الاسلام«هادی حبیبی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از برگزاری یادواره شهدای بخش رحیم‌آباد و اشکورات خبر داد و افزود: این مراسم در گلزار شهدای بخش رحیم‌آباد برگزار می‌شود.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر تصریح‌کرد: سخنران این مراسم معنوی یکی از یادگاران دفاع مقدس و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) است.

 

وی با بیان‌اینکه ما تاثیر شهدای هشت سال دفاع مقدس را در دفاع ازحرم دیدیم، تصریح‌کرد: در دفاع مقدس پیر و جوان حضور داشتند و در دفاع از حرم هم شهید حججی جوان و شهید حاج حسین همدانی را داریم که به خاطر سن و سالش به «حبیب حرم» معروف بود.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در باره ایشان فرمودند: «سردار همدانی یک لشکر بود» مثل شهید بهشتی که امام خمینی(ره) فرمودند:« بهشتی یک ملت بود.» و هر جا نظام تهدیدی داشت او آنجا حاضر بود.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر تصریح‌کرد: بخش رحیم‌آباد نیز شهدای بزرگی دارد که از آن جمله می‌توان از شهیدان قنبرزاده، رحیم‌آبادی و عیسی‌پور نام برد.

 

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهارکرد: آرمش در بستر امنیت به وجود می‌آید و نمی‌توان تصور کشور بدون نیروی انتظامی داشت.

 

حجت‌الاسلام حبیبی اضافه‌کرد: اگر این مجموعه نباشد نزاع، درگیری، سرقت، دزدی، خیانت‌های مالی و ناموسی، تعدی به حقوق عامه و خاصه و شیوع مواد مخدر، جامعه را از بین می‌برد و تمام دستاوردهای بشری در سایه امنیت است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به ممنوعیت واردات برخی کالاها از جمله لوازم خانگی از کره‌جنوبی به کشور اشاره کرد و افزود: این ممنوعیت دستوری راهبردی از سوی مقام معظم رهبری بود و این ممنوعیت باعث انقلابی در تولید لوازم خانگی داخلی شد و شركت‌های داخلی از این فرصت، جهت تولید و تأمین نیاز داخلی استفاده کردند.

 

وی تصریح‌کرد: تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی بدانند تداوم ممنوعیت واردات لوازم خانگی كره‌ای، مشروط به ارتقای كیفی محصولات و مشتری‌مداری شركت های داخلی است تا این صنعت علاوه بر خودكفایی داخلی به بازارهای منطقه و جهان راه پیدا كند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به رحلت آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی اشاره کرد و گفت: علامه حسن‌زاده‌آملی از وقت خود به خوبی بهره برد و صرف کارهای علمی کرد و نزدیک به ۲۰۰ اثر از ایشان به یادگار مانده است که به تنهایی همه را تالیف کرد‌ه‌اند.

 

کد خبر 1102797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha