دفاع از ارزش های والای انسانی و ایمانی رسالت نیروی انتظامی است

آیت الله حسینی همدانی با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: دفاع از ارزش هایی همانند صفات صداقت، اخلاق مداری و دوری از خصایص ناپسند از جمله اهداف و راهبردهای نیروی خدوم انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی شنبه ۱۷ مهر برگزار شد گفت: هفته نیروی انتظامی را به تمامی زحمت کشان این عرصه تبریک و تحنیت عرض می می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: اعتمادسازی مردم یکی از مسائل مهم و با اهمیتی است که باید نسبت به آن به صورت جدی کار شود و در این خصوص باید گام های جدی برداشت.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه نیروی انتظامی در کاهش جرائم و دستگیری مجرمان اظهار کرد: دفاع از ارزش هایی همانند صفات صداقت، اخلاق مداری و دورزی از خصایص ناپسند از جمله اهداف و راهبردهای نیروی خدوم انتظامی است.

 

وی اظهار کرد: کارکنان ناجا باید از ارکان امنیت مراقبت دائمی کنند و با اقتدار و صلابت همچون همیشه در صحنه حضور پرشور داشته باشند.

 

امام جمعه کرج افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت موثری برای معرفی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته نیروهای انتظامی در جهت مقابله با مجرمان است.

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: پلیس هوشمند امنیت پایدار شعار سال جاری است که با توجه به اهمیت آن پایه های امنیت ملی تأمین می شود.

 

 

 

کد خبر 1103063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha