اجرای  ۴۶ برنامه ملی و ۱۰ برنامه محلی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفته نیرو انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه است، گفت: در این هفته ۴۶ برنامه ملی و ۱۰ برنامه محلی برای اجرا در استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «کیقباد مصطفایی» امروز (۱۷ مهر ماه) در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با تبریک هفته ناجا، این هفته را فرصتی برای افزایش تعاملات در راستای ارتقا امنیت بیشتر برای جامعه عنوان کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» نام گذاری شده و ناجا همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا فرمایشات مقام معظم رهبری در نام گذاری امسال محقق شود.

 

وی به رویکرد جامعه محوری، دانش بنیانی و تلاش های پلیس در راستای قانون مندی اشاره و عنوان کرد: اگرچه معتقد هستیم امنیت امری نسبی بوده، اما نیاز است همه آحاد و ارگان ها در ایجاد و برقراری آن سهیم باشند.

 

سردار مصطفایی گفت: هفته نیرو انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهرماه  است و در این هفته ۴۶ برنامه ملی و ۱۰ برنامه محلی برای اجرا در استان پیش بینی شده است. 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد یک ساله نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: به تبع کشور در استان ۹۰ درصد از شاخص های امنیتی در وضعیت بالای ملی قرار دارد و به لحاظ امنیتی دغدغه ای نداریم.

 

وی افزایش ۷۰ درصدی کشفیات قاچاق به ارزش ۵۲۳ میلیارد ریال و همچنین کشف و ضبط بیش از چهار و نیم تن انواع مواد مخدر در استان اشاره کرد و یادآور شد: تلاش مجدانه و موثر این نیروی برای مقابله با بیماری کرونا، برقراری امنیت در زلزله سی سخت و افزایش ضریب امنیت در همه شاخص های امنیتی استان نیز از دیگر برنامه ها و عملکردهای این نیرو در استان بود.
 

 

گفتنی است، پس از سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده نیروی انتظامی استان، رژه یگان های ویژه، حرکات نمایش گروه های رزمی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای نخستین روز از هفته ناجا بود.

کد خبر 1103177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha