نیروی انتظامی در تامین  امنیت پایدار خراسان جنوبی نقش مهمی ایفا می‌کند

سردار فرشید گفت: نیروی انتظامی امروز در بحث تأمین امنیت و ارتقای احساس امنیت در بین مردم بهترین و بیشترین نقش را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» صبح امروز (۱۸ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: در بحث امنیت همگان مکلف به حفظ آن هستند و نیروی انتظامی امروز در بحث تأمین امنیت و ارتقای احساس امنیت در بین مردم می تواند بهترین و بیشترین نقش را ایفا کند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با استقرار تجهیزات، تلاش و نظارت نیروهای مرزبانی ناجا امروز امنیت در نقاط مرزی استان برقرار است، گفت: خوشحالیم که از نقطه‌های صفر مرز توسط رزمندگان و ایثارگران مرزبانی تا عمق کشور درون شهرها و روستاها توسط رده‌های انتظامی، امنیت را تامین کرده و در کنار مردم و برای مردم خدمتگزار هستیم.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار ماموریت‌های تعریف شده این افتخار را دارد که می‌تواند در ماموریت‌های پیش‌بینی نشده از جمله مقابله با ویروس منحوس کرونا در کشور و استان در کنار سایر رده‌های مقابله‌کننده به خوبی اجرای ماموریت داشته باشد.

 

سردار فرشید با بیان اینکه نیروی های انتظامی استان به خوبی بحث امنیت برگزاری انتخابات و برنامه های ماه محرم و صفر را تأمین کردند، افزود: نیروهای انتظامی خراسان جنوبی در بحث وقوع سرقت ها، دستگیری سارقان و قاچاقچیان، کشفیات مواد مخدر، مفاسد اخلاقی، کلاهبرداری و رصد فضای سایبری به صورت شبانه روزی و با روحیه جهادی و ایثارگرانه انجام وظیفه می کنند.

 

وی بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم نیروی انتظامی در خراسان جنوبی توانسته برای مردم مومن، ولایتمدار و همراه استان خدمتگزار خوبی باشیم و با تمام توان برای تأمین امنیت مردم تلاش می‌کنیم.

 

 

کد خبر 1103314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha