شب شعر وحدت در درمیان برگزار می شود

معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از برگزاری شب شعر وحدت در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: در این شب شعر، شاعران اهل سنت و شیعه، جدیدترین ‌اشعار خود را درباره رسول گرامی اسلام(ص) قرائت می کنند.

«محمود رمضانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت، شب شعر «وحدت» با حضور شاعران برجسته خراسان جنوبی در شهرستان «درمیان» برگزار می‌شود.

 

وی افزود: همچنین همزمان با میلاد رسول گرامی اسلام (ص) شب شعری با حضور شاعران برجسته سرایان و فردوس، در کویر شهر سه قلعه برگزار می‌شود.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مراسم گرامیداشت حافظ با همکاری کانون هنرمندان استان خبر داد و گفت: در این مراسم که شامگاه ۲۱ مهرماه در محل کانون هنرمندان برگزار می‌شود، یکی از اساتید برجسته حوزه ادبیات استان، پیرامون این شاعر برجسته ایران، سخنرانی می کند.

 

رمضانی از برگزاری مراسم تجلیل از ناشران استان، بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه کتاب (حضوری یا مجازی) تا اواخر آبان هم خبر داد و گفت: برگزاری انتخابات خانه مطبوعات خراسان جنوبی با توجه به اتمام تغییرات، پس از اعلام معاونت مطبوعاتی و مشخص شدن تاریخ،‌ در استان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1103762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha