هم افزایی برای برون مشکلات لازم است/ استاندار اصفهان معرفی شد

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: هم افزایی برای برون مشکلات استان اصفهان بین مسئولان محلی و ملی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد«، در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های استان اظهارداشت: این اتسان جمعیت بالایی از تعداد شهدای کشور را دارم و در پرداخت مالیات نیز هم سهم زیادی را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: نیازهای زیادی در استان اصفهان وجود دارد اما با وجود پرداخت زیادی از هزینه های مالیاتی اختصاص اعتبارات ملی پاسخگوی نیازهای این استان نیست.

 

وی با بیان اینکه مشکل اب این استان فراگیر بوده و چالش های زیادی ایجاد کرده است، تصریح کرد: برای برون رفت از مشکل آب نیازمند برنامه ریزی و حمایت جدی مسئولان کشوری هستیم تا سهم اصفهان از آب موجود داده شود.

 

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: آب جز انفال و متعلق به عموم مردم بوده و مختص جای خاصی نیست و نباید سهم کشاورزی و شرب مردم اصفهان مورد بی توجهی قرار گیرد و چیزی به آنان اختصاص نیابد.

 

وی با اشاره به همدلی بین مسئولان و مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: هم افزایی برای برون مشکلات استان اصفهان بین مسئولان محلی و ملی لازم است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به انتصاب استاندار جدید یادآورشد: این نیروی جوان باید مورد حمایت قرار گیرد تا طرح و برنامه های او به نتیجه برسد و گرنه مثل دیگر استانداران که برای آب تلاش کردند اما نتیجه ای حاصل نشد و مورد حمایت قرار نگرفتند.

 

وی اضافه کرد: همکاری بین مسئولان و همت استاندار جدید برای رفع مشکلات بکار گرفته شود تا در پایان دوره عملکرد خوبی در پایان دوره از خود به جای بگذارد.

 

*استاندار اصفهان معرفی شد

 

«سیدرضا مرتضوی» با رای اعتماد هیات دولت هفته گذشته به عنوان استاندار اصفهان انتخاب و امروز با حضور وزیر کشور راسما معرفی و کار خود را آغاز خواهد کرد.

استاندار جدید پیش از این در مسئولیت های مختلف مثل فرماندار شهرضا و قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان فعالیت داشته است.

کد خبر 1103992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha