امنیت از مهمترين مؤلفه های پيشرفت كشور است

شفیعیان با اشاره به اینکه وجود امنیت يکی از مهمترين مؤلفه های پيشرفت كشور است، گفت: ایجاد امنیت در جامعه مشروط به ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مختلف و نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۲۰ مهر) در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با گرامی داشت ياد و خاطره شهدای عرصه تأمين نظم و امنيت، گفت: وجود امنیت يکی از مهمترين مؤلفه های پيشرفت كشور است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: نیروی انتظامی با برخورداری از اقتدار همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.
 

 

وی امنیت را به عنوان مهمترین رکن جامعه ذکر کرد و اظهار داشت: ایجاد امنیت در جامعه مشروط به ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مختلف و نیروی انتظامی است؛ فرمانده معظم کل قوا نیز بر ضرورت این مسئله تأکید کردند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و سنگربان امنیت، آرامش و آسایش مردم است و در این راستا در امر  تامین‌ امنیت برگزاری انتخابات، همکاری در حوزه بهداشت و درمان و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، کشفیات مواد مخدر و دستگیری افراد مخل نظم و امنیت از جمله موفقیت ها ی نیروی خدوم نیروی انتظامی در شهرستان جهرم است. 

 

وی با تاکید بر اینکه نمایش اقتدار پلیس برای دوستداران نظام و انقلاب روحیه افزا و امید آفرین بوده و از طرفی برای دشمنان ما موجب یأس و ناکامی است، خاطرنشان کرد: رویکرد خلاقانه و نوآورانه در افزایش آگاهی عمومی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب ها از ضروریات است‌.

 

کد خبر 1104037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha