برگزاری دوره آموزشی نغم قرآنی به همت آستان مطهر علوی

آستان مطهر علوی از ثبت نام بیش از ۵۰۰ قرآن پژوه در چهارمین دوره آموزشی نغم قرآنی خبر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، شعبه دارالقرآن کریم بانوان وابسته به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی اعلام کرد: این آستان چهارمین دوره مقدماتی نغم قرآنی را با حضور بیش از 500 قرآن پژوه برگزار می کند.

 

«ام حسین العاملی» استان ناظر این دوره گفت: ثبت نام در این دوره از سوم تا هشتم اکتبر 2021 میلادی انجام گرفت و بیش از 500 قرآن پژوه در این دوره ثبت نام کردند. این ثبت اینترنتی بود و متقاضیان از طریق برنامه تلگرام برای آزمون مقدماتی آماده می شوند.

العاملی افزود: آزمون مقدماتی شامل احکام تلاوت، صوت، نفس گیری و سایر محورهای دیگر است.

 

وی ادامه داد:کمیته ناظر بر این دوره شرایط متعددی برای ثبت نام قرار داده بود. تسلط بر احکام تلاوت، سن بیشتر از 15 سال و کمتر از 40 سال از جمله شرایط مهم برای شرکت در این دوره است. متقاضی برای شرکت در این دوره مورد آزمون کمیته قرار می گیرد و مدت دوره سه ماه خواهد بود.

 

این دوره ها در چارچوب تلاش مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی برای ارتقای سطح آموزش قرآنی به طور کلی و صوت و نغم به طور خاص برگزار میشود. این مرکز با تدوین مبانی روش شناسی برای تدریس و تکیه بر روش های علمی در افزایش قابلیت های علمی و پرورش نیروها و مهارت های فردی برای خدمت به کلام الله مجید فعالیت می کند.

کد خبر 1104613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha