توجه به سلامت اخلاقی و جسمی بین نیروهای انتظامی ضرورت دارد

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه توجه به سلامت اخلاقی و جسمی بین نیروهای انتظامی ضرورت دارد، گفت: همچنین همکاری درست جامعه با نیروی انتظامی بر همگان واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقرمحمدی لائینی» امروز(۲۳مهر) در نشست با سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده نیروی انتظامی مازندران بیان کرد: از آنجایی که دشمن به جای جنگ در مرزهای خارجی ایجاد آشوب داخلی را در دستور کار خود دارد پس الان خط مقدم نیروهای انتظامی هستند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس نیروهای مسلح دفاعی جانانه کردند، امروز هم نیروی انتظامی باید در مقابل آسیب‌ها ایستادگی کنند و بر طبق شرح وظایف عمل کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که نه مردم و نه حکومت اجازه برخورد خشن حتی در کوران آسیب‌های سخت را هم نمی‌دهد، ولی پلیس کشورهای خارجی همواره با خشونت برخورد می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: اقدامات موذیانه، مرموز و مخرب دشمن همواره در کمین مردم کشور است، اینجا است که وظیفه نیروی انتظامی در تربیت نیروی انسانی سنگین می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد عملگرایی و رویکرد مردمی در عملکرد نیروی انتظامی استان هستیم، گفت: در شیوع کرونا و منع رفت و آمدهای استانی ولی هجوم خودروهای مسافران شاهد برخورد قاطع و ملایم نیروهای انتظامی بودیم.

 

امام جمعه ساری عنوان کرد: مملکتی که بخواهد روی پای خودش بایستد باید بداند که دشمنی‌ها زیاد است، در مقابل این دشمنان یا باید به قدرت‌های بیگانه وابسته باشیم و یا باید روی پای خودمان بایستیم و در کارمان صادق باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اظهار کرد: خداوند پیروزی را نصیب صادقان می‌کند و با کسی تعارف ندارد، توجه به سلامت اخلاقی و جسمی بین نیروهای انتظامی در کنار صداقت ضرورت دارد.

 

وی خاطرنشان شد: همکاری درست جامعه با نیروی انتظامی بر همگان واجب است.

کد خبر 1105145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha