جهاد تبیینی، لازمه مقابله با توطئه های دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی است

عضو خبرگان رهبری گفت: بنابر تأکید مقام معظم رهبری، امروزه اهتمام در زمینه جهاد تبیینی، لازمه مقابله با توطئه های دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بیانات و رهنمودهای رهبر عزیزمان در عرصه های مختلف حقیقتاً راهگشا و بسیار حکیمانه است و اخیراً نیز ایشان برای بار دیگر بحث جهاد تبیینی و لزوم روشنگری در بستر رسانه و فضای مجازی را مطرح نمودند.

 

 

عضو خبرگان رهبری گفت: بنابر تأکید مقام معظم رهبری، امروزه اهتمام در زمینه جهاد تبیینی، لازمه مقابله با توطئه های دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی است.

 

وی افزود: در روزگار کنونی که بیش از پیش بر اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزوده شده است، از نسل جوان مؤمن و انقلابی و فعالان رسانه ای و فرهنگی کشور انتظار می رود که به این ندای مقام معظم رهبری در عمل لبیک بگویند و با شیوه های هنری و رسانه ای جذاب به دنبال تبیین مسایل برای آحاد جامعه باشند.
 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: لازمه موفقیت در عرصه جهاد تبیینی، اولاً شناخت دقیق جبهه خودی و مقتضیات آن و سپس شناخت دقیق دشمن و ابزارها و اهرم های آن است تا در وهله بعد بتوان بر اساس این شناخت، راهبردها و برنامه های صحیح و مؤثری را تدارک دید و به اجرا گذاشت.
 

وی بیان داشت: واقعیت آن است که دشمن در کنار تحریم با ابزار تحریف به دنبال تأثیرگذاری بر افکار عمومی کشور ما از جمله نسل جوان و زنان و دختران است که در این راستا ما هم باید با بهره گیری حداکثری از ظرفیت هنر و رسانه و خلاقیت در این زمینه به دنبال خنثی کردن نقشه ها و توطئه های شوم دشمن باشیم.

کد خبر 1105569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha