توزیع سبد معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون ولایت

معصومی از توزیع سبد معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری ولایت خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی با شناسایی افراد نیازمند در بین آنان توزیع گردید.

اسماعیل معصومی مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت در گفت گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد: بر اساس رهنمون های مقام معظم رهبری برای حمایت از نیازمندان، بسته های معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع گردید.

وی افزود: توزیع سبدهای معیشتی توسط جوانان کانون فرهنگی هنری ولایت در طول سال با فرمان رهبری در مناسبت های مختلف اجرایی شد تا دردی از درمانده و نیازمندی برطرف شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت خاطر نشان کرد: افزایش روحیه همیاری و کمک به هم نوع از جمله وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا با تمام توان پای کار هستیم تا وحدت و اتحاد در بین اعضای کانون و کمک به همنوعان افزایش یابد.

معصومی گفت: این بسته های معیشتی شامل ۱۰۰ بسته 250 هزار تومانی بود که با شناسایی افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد و همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی، ختم قرآن و تبیین شخصیت والای حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بین نسل جدید از دیگر برنامه های ما بود.

وی یادآور شد: در کانون فهمای ولایت با کمک اعضای کانون پس از شیوع بیماری کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار این بیماری وارد عمل شدیم و ضمن مهار این بیماری به کمک بیماران کرونایی و محرومان شتافتیم و خوشبختانه در مناسبت های مختلف بسته به کمک خیران در دستگیری از نیازمندان اقدام کردیم که این کمک ها همچنان ادامه دارد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری ولایت به آدرس روستای شریف آباد کوچه شاهد مسجد قمربنی هاشم(ع) واقع گردیده است.

کد خبر 1109913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha