برگزاری دوره های تخصصی قرآنی آنلاین به همت آستان مطهر علوی

مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی از برگزاری مجموعه ای دوره های تخصصی در زمینه احکام تلاوت و مقامات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی اعلام کرد: مجموعه ای از دوره های تخصصی در زمینه احکام تلاوت و مقامات قرآنی را به صورت آنلاین برگزار می کند.

شعبه تربیت و آموزش وابسته به مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی اعلام کرد: دوره مقامات قرآنی به روش مصری، دوره احکام تلاوت، دوره مقامات قرآنی به روش عراقی ویژه آقایان است.

 

این شعبه درباره شرایط شرکت در این دوره ها اعلام کرد: کسانی که خواهان شرکت در دوره مقامات قرآنی به روش مصری هستند باید یک کلیپ صوتی از سوره فیل به روش تجوید مصری قرائت کنند. علاقه مندان برای شرکت در دوره احکام تلاوت باید اولین صفحه سوره انعام را قرائت کنند و کسانی که خواهان شرکت در مقامات قرآنی به روش عراقی هستند باید سوره قریش را به روش تجوید عراقی بخوانند. سن متقاضیان برای شرکت در این دوره باید بیش از 12 سال و کمتر از 50 سال باشد.

 

در این دوره از برنامه های ارتباط اجتماعی تلگرام، واتس آپ و زوم استفاده می شود. ثبت نام در این دوره های تخصصی به اتمام رسیده است. علاقه مندان برای شرکت در دوره مقامات قرآنی به روش مصری و عراقی می توانند با شماره 07827341945 در تلگرام او برای شرکت در احکام تلاوت با شماره واتس آپ 07805921934 تماس برقرار کنند.

کد خبر 1109947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha