شفافیت رسانه ای مانع از تفرقه افکنی دشمن شد/ عدم پیوند نیازهای کشور به مذاکرات

حجت الاسلام میردامادی گفت: شفافیت رسانه‌ای صدا و سیما و خبرگزاری های داخلی در خصوص موضوع بنزین مانع از تفرقه افکنی دشمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به حمله سایبری به سامان های توزیع بنزین کشورمان اظهارداشت: دشمن برای تحقق اهداف خود از برنامه ها و ظرفیت های مختلفی استفاده می کند که جنگ سایبری یکی از آن ها است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: باید در برابر حمله های احتمالی عرصه های مختلف آماده باشیم و اقدامات پدافند غیرعامل مورد پیش بینی و عملیات قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در این اقدام به دنبال ایجاد جریان جدید و اغتشاشات مجدد بود، تصریح کرد: آنان با حمله سایبری به دنبال ایجاد موجی از نارضایتی های در کشور و تکرار قضایای آبان 98 و پس از آن بودند که اقدامات به موقع مسئولان و همچنین حفظ آرامش مردم مانع از این اتفاق شد.

 

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه شفافیت و اطلاع رسانی دقیق در موضوعات مختلف لازم است، اذعان داشت: شفافیت رسانه‌ای صدا و سیما و خبرگزاری های داخلی در خصوص موضوع بنزین مانع از تفرقه افکنی دشمن شد.

 

وی ادامه داد: وقتی اطلاع رسانی به موقعی از داخلی انجام نشود شبکه های خارجی و رادیوهای بیگانه موضوع را تحلیل کرده و اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار می دهند.

 

*عدم پیوند نیازهای کشور به مذاکرات

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور در خصوص مذاکرات و عدم پیوند همه مسائل کشور به این موضوعات گفت: مذاکره ای که منجر به نتیجه سازنده و تحقق حقوق ملت ایران بشود خوب است اما نباید این موضوع فرصت های کشور را از بین ببرد.

 

وی ادامه داد: دشمنان حق و حقوق ایران را در مذاکرات قبلی از بین بردند و تنها ایران بود که به تعهداتش عمل کرد ولی بقیه پای کار نبودند و پیوند زدن همه مسائل به خارج و مذاکرات موجب از بین رفتن زمان  و عدم رفع مشکلات می شود.

 

خطیب جمعه اصفهان به موضوع وحدت و انسجام درونی اشاره کرد و گفت: نباید فرصت سازی برای دشمن با تفرقه ایجاد شود چرا که آنان از این تاکتیک و انداختن مردم کشورها به جان همدیگر و تخریب وحدت عمومی اهداف خود را اجرایی می کنند.

 

وی یادآورشد: اختلاف در درون کشور و بین شخصیت های مهم انقلاب به ضرر مردم و نظام است و باید مراقبت کرد و در خصوص انتقادات نیز جوانب مختلف را رعایت کنیم تا موضوع انتقاد سازنده به اختلاف تبدیل نشود.

کد خبر 1110613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha