مدیریت حل مشکل سامانه سوخت، کارآمد بود

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت، مدیریت رفع مشکل آن را نمونه از مدیریت کارآمد و مدبرانه توصیف کرد و از مردم به دلیل متانت، هوشیاری در برخورد با مساله تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان برکت حضور حضرت معصومه‌(س) درقم را شکل گیری حوزه علمیه بیان کرد و گفت: حوزه علمیه قم مرکز نشر وسیع گسترش معارف دینی و تربیت عالمان و بزرگان مکتب شیعه مانند امام خمینی (ره) است که سبب احیای دین اسلام در قرن غربت دین شد.
امام جمعه گلپايگان با تبیین اینکه پدافند غیر عامل ، یک پدافند نرم افزاری و مجموعه اقداماتی که دستگاه های دولتی برای حفظ زیرساخت های کشور انجام می دهند، بیان کرد: حمله سایبری به سامانه توزیع سوخت کشور، اهمیت این سازمان و نیاز به روز آمدی آن را نشان داد.
وی به کارگیری درایت مسئولان کشور و به کار گیری نیروهای متخصص داخلی برای حل مشکل سامانه توزیع سوخت و اطلاع رسانی مناسب و صادقانه مسئولان را نمونه ای از مدیریت کارآمد و مدبرانه توصیف کرد و از متانت، هوشیاری و همراهی مردم در برخورد با این مساله تشکر و قدردانی کرد.
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه مردم مذاکراتی که در آن مصلحت ملت نباشد و شاهد اتلاف وقت و پایین آمدن عزت ملی باشند نمی خواهند، تاکید کرد: مذاکره ای که حقوق ملت ایران که رفع همه تحریم ها درآن باشد احیا شود و مشکل اساسی ایران در برجام ورود یا خروج آمریکا به آن نیست بلکه زیاده خواهی کشورهای اروپایی و آمریکا است که خواهان تمدید مدت تحریم ها و افزایش پیوست های دیگر به برجام هستند.
امام جمعه گلپايگان با یادآوری اینکه استکبارستیزی  ملت ایران ریشه قرآنی دارد، تبیین کرد: سه حادثه رخ داده در ۱۳ آبان، پیام هایی به دنیا مخابره کرد که مردم و امام خمینی (ره)  مخالف جریان سازش و مذاکره است و رابطه ای که آمریکا با ایران قطع کرد، روز جشن و آزادگی ایران اسلامی بود 
وی با تاکید بر اینکه  روزی که این رابطه برقرار شود، روز عزا و ذلت کشور است، یادآوری کرد: جریان سازش و مذاکره و برقراری رابطه، پس از تسخیر لانه جاسوسی، قطع نشده است و همچنان برای رسیدن به هدف خود تلاش می کنند./

کد خبر 1110624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha