برگزاری دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی ویژه زبان‌دانان حوزه‌های علمیه خواهران

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی از سوی اداره کل امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری مؤسسه زبان مهر نصیر، دوره با تخفیف ویژه، برای زبان دانان حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی ویژه زبان دانان حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود. اداره کل امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری مؤسسه زبان مهر نصیر، دوره (TTCتربیت مدرس زبان انگلیسی) را با تخفیف ویژه، برای زبان دانان حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش علاقه‌مندان جهت ثبت نام اولیه و ثبت رزمه به سامانه نجم به آدرسhttps://najm.whc.ir/auth/register   مراجعه نمایید و پس از ثبت نام و ورود به سامانه نجم https://najm.whc.ir  با مراجعه به بخش(منو) «افتخار و مهارت» و انتخاب «مهارت زبان خارجی»  https://najm.whc.ir/users/skill-ability-language  میزان تسلط خود به هر یک از زبان‌ها را مشخص کنند.

لازم به ذکر است که افراد دارای تدریس، تالیف، تحقیق و هر فعالیت دیگر مرتبط با زبان انگلیسی در اولویت دعوت به دوره خواهند بود. بنابراین علاقه‌مندان سعی کنند تمام اطلاعات فعالیتی خود را در بخش‌های مختلف سامانه نجم تکمیل کنند.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام تا  20 آبان و آغاز دوره از  آذر ماه خواهد بود. علاقه‌مندان ثبت نام نهایی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام نهایی به کانال «باشگاه طلاب خواهر زبان دان» در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/tollabezabandan مراجعه کنند.

 

کد خبر 1112345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha