بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت ۱۳ آبان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ، فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از ایلام،  متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به شرح زیر است:

 

یوم الله 13آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  و در رأس آن آمریکای جهانخوار»  روزی تاریخ ساز و به یاد ماندنی و یادآور حوادث بسیار مهم و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده که بنا به فرموده امام راحل انقلاب دوم ملت ایران محسوب می شود.

 

بی تردید بزرگداشت این مناسبت ماندگار رسالتی خطیر بوده که در شرایط کنونی و موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

هر چند شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی را در راه برگزاری باشکوه مراسم و مناسبت ها ایجاد کرده است اما امسال مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به صورت اجتماع ضد استکباری  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح نقاط مختلف استان ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

این آیین در مرکز استان ساعت 10 صبح فردا پنجشنبه 13 آبان ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ایلام و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده محترم ولی فقیه  در قرارگاه ثارالله برگزار می شود.

 

از عموم مردم استان ولایت مدار و همیشه در صحنه ایلام دعوت بعمل می آید تا با حضور خود بار دیگر انزجار خود از نظام استکباری به ویژه سیاست های خصمانه آمریکای جهانخوار را اعلام نمایند.

کد خبر 1112493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha