مراقب فرهنگ ناب اسلامی باشیم/ شفافیت رسانه ها در حمله سایبری

آیت الله طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان گفت: مراقب فرهنگ ناب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز عبادی و سیاسی روز جمعه این هفته اصفهان به مناسبت ها و اتفاقات هفته های اخیر از جمله روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و اظهارداشت: فرهنگ عمومی جامعه ما بر پایه مبانی اسلامی شکل گرفته و شورای فرهنگ عمومی نیز در راستای ترویج و توسعه این فرهنگ فعالیت می کند.

 

امام جمعه اصفهان با اشاره به توطئه هایی که دشمن علیه فرهنگ ایرانی و اسلامی راه انداخته، تصریح کرد: مراقب فرهنگ ناب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان باشیم تا فرهنگمان را نگیرد.

 

وی ادامه داد: برخی از مبانی فرهنگی در کشورمان تضعیف و یا فرهنگ های غلط از جمله در حوزه پوشاک و لباس وارد کشورمان شده که لباس های پاره و غربی نمونه ای از آن است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه فرهنگ وابسته به انسان و نقش مهمی در هدایت پذیری او دارد، افزود: تغییر نگرش و فرهنگ در کشور و گرایش به غرب موجب آسیب به زندگی و رهایی انسان از مسیر تعالی و واگذاری به خود خواهد شد که باید مبانی اصیل خود را حفظ و دیگران را به واقعیت ها هدایت کنیم.

 

وی به مناسبت 13 آبانماه اشاره کرد و گفت: این روز با اتفاقاتی که داشت نقش متعددی در حوزه های سیاسی کشور و حفظ استقلال داشت که نشان داد مردم پایبند به نظام هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآورشد: انقلاب اسلامی پای آمریکا را در تصمیم‌گیری‌های کشورمان قطع کرد در حالی که برخی از کشورها با وجود انقلاب جدید اما استکبار جهانی در مدیریت کشورشان دخالت دارد.

 

*شفافیت رسانه ها در حمله سایبری

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: هر بار یک مدل برای جنگ با کشورمان داشته اند که حمله سایبری یکی از این اتفاقات بود.

 

 آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و آشوب داخلی است که این بار شفافیت و اطلاع رسانی به موقع رسانه ها از جمله صدا وسیما مانع از بی نظمی شد.

وی به اتفاقات افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: افراد اهل تسنن عامل بی نظمی در این کشور نبوده اند و فقط دشمن در پی ایجاد جریانی با اسم افراد مسلمان اهل تسنن است تا بین جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کند.

کد خبر 1113151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha