آموزش و پرورش نهادی تاثیرگذار در امر اقامه نماز است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در جامعه گفت: آموزش و پرورش نهادی تاثیرگذار در امر اقامه نماز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در پیش اجلاسیه استانی نماز و آئین تجلیل از فعالین قرآن، عترت و نماز که در سنندج برگزار شد، با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات ستاد اقامه نماز در ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهار کرد: به جا آوردن نماز یک وظیفه دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

 

 

جعفری با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در جامعه گفت: آموزش و پرورش نهادی تاثیرگذار در امر اقامه نماز است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: باید برای ادای این فریضه محیط نمازخانه‌ها را آراسته کنیم تا زمینه جذب جوانان و نوجوانان برای اقامه نماز فراهم شود.

 

 

اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز کردستان  نیز به بیان اهمیت و جایگاه نماز پرداخت و گفت: یکی از اهداف این همایش تجلیل از دستگاه‌های برتر براساس شاخص‌های ارزیابی است.

 

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همراهی دستگاه‌هایی که در توسعه و ترویج فرهنگ نماز نقش ویژه‌ای ایفا کردند؛ بر فعال سازی هیات‌های اندیشه‌ورز تاکید کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان از ارزیابی 75 دستگاه در سطح استان در امر اقامه نماز خبر داد و گفت: در بین این دستگاه‌ها 10 دستگاه شایسته تقدیر ویژه و 14 دستگاه نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 1114640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha