با شدت و قاطعیت با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کنیم

موسوی با اشاره به اینکه اجازه گردنکشی و عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت به ویژه سوداگران مرگ را نمی‌دهیم گفت: با شدت و قاطعیت با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد خواهیم کرد.

«سید شمس‌الله موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اجرای بیست و پنجمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با هماهنگی دادستان اندیمشک و به منظور مبارزه بی‌وقفه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و پاسگاه انتظامی کوی لور با همکاری و پشتیبانی عملیاتی دیگر یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی و ادارات برق و آب، در یک عملیات مشترک و ضربتی نسبت به پاکسازی چهار باب مغازه در جاده ترانزیتی مقابل مسجد مسافر کوی لور که اقدام به تغییر کاربری کرده و تبدیل به محل پاتوق فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر شده بودند، اقدام کردند.

 

جانشین انتظامی اندیمشک افزود: در این عملیات، هفت نفر از سرشاخه‌ها و توزیع‌کنندگان اصلی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مغازه‌های آنها مقداری مواد مخدر به همراه آلات استعمال نیز کشف و ضبط شد.

 

وی با بیان اینکه کلیه انشعابات آب و برق این مغازه‌ها غیرمجاز بوده و انشعابات مربوطه به صورت کامل توسط ادارات برق و آب قطع و جمع‌آوری و در خاتمه پلمپ شدند اذعان کرد: این عملیات مشترک، موجبات رضایت و خشنودی عمومی شهروندان را در پی داشت.

 

موسوی با اشاره به اینکه خط قرمز ما ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است و در این راه اجازه گردنکشی و عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت به ویژه سوداگران مرگ را نخواهیم داد خاطر نشان کرد: با شدت و قاطعیت با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 1115193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha