نخستین نشست اعضای کارگروه فرهنگ و هنر با شهردار قرچک برگزار شد

نخستین نشست اعضای کارگروه فرهنگ هنر شهرستان قرچک با هدف ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه فرهنگی هنری با حضور شهردار قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان عصر دیروز به مناسبت هفته فرهنگ عمومی اعضای کارگروه فرهنگ هنر و مدیران انجمن های فرهنگی هنری شهرستان قرچک به همراه محمود برزگر دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک ،با محسن خرمی شریف شهردار قرچک دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار شهردار قرچک ضمن تقدیر از فعالیتهای فرهنگی هنری انجمن ها و اعضای کارگروه فرهنگی هنری شهرستان قرچک ، آمادگی مجموعه شهرداری را برای مشارکت در برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری، گالری شهری ، نامگذاری پارک هنرمندان ، حمایت مادی و معنوی از انجمن های فرهنگی هنری و ساخت شهرک سینمایی را اعلام نمود. 

گفتنی است در این دیدار صمیمی  روسای انجمن ها و اعضای کارگروه فرهنگی هنری به نیابت از هنرمندان و شهروندان‌ شهرستان قرچک ضمن تشکر از تلاشهای شهردار محترم در بهبود وضعیت عمرانی و فرهنگی شهر قرچک؛ در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان و چگونگی تعامل بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر با شهرداری قرچک بحث و گفتگو شد و مقرر شد برای ارتباط بیشتر و موثر تر و انجام برنامه های فرهنگی و هنری مشترک این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

در پایان این نشست صمیمی به پاس حمایت های شهردار قرچک از فعالیتهای فرهنگی هنری یک اثر هنری از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک به ایشان اهداء شد.

کد خبر 1115456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha