دعوت مدیر ستاد فهمای ایلام برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به استقبال اعضای کانون های مساجد از جشنواره قرآنی مدهامتان، گفت: از عموم اعضای کانون های مساجد برای شرکت در پانزدهمین دوره این جشنواره دعوت می شود.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دوره های گذشته استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد داشته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، سرکار خانم «زینب پورتیمور» توانست در رشته تلاوت نور، رتبه برتر کشوری را کسب کند، افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان هرساله در دو مرحله استانی و کشوری در این استان برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در چهارده دوره گذشته نیز اعضای کانون های مساجد استان ایلام حضور گسترده و استقبال بسیار خوبی از برگزاری این مسابقات قرآنی داشته اند، افزود: ثبت نام پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از ۷ آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه سال جاری ادامه دارد.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سایت بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، گفت: پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در سال جاری در ۱۰ رشته برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ابراز کرد: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی از جمله رشته های ثبت نامی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان است.

 

وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، خاطرنشان کرد: اعضای کانون های مساجد استان و علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند فیلم مربوط به  فعالیت قرآنی خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

حجت الاسلام چراغی پور در پایان از همه فعالان قرآنی و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

کد خبر 1115589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha