عدالت مالیاتی رعایت شود

معاون اقتصادی استاندار تهران بر اجرای عدالت مالیاتی و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حشمت اله عسگری در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در جریان بررسی پرونده ها قانون مبنای تصمیم گیری هیات های حل اختلاف قرار گرفته و حضور و نظرات نمایندگان اتاق بازرگانی مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکیدکرد: باید جلسات باید با حضور سه تن از نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شود و حضور همه نمایندگان این دستگاهها در جلسه الزامی باشد.

عسگری افزود: جهت سهولت حضور اعضا جلسات تا حد امکان در ساعات غیر اداری برگزار شود و پرونده های مالیاتی از قبل برای تصمیم گیری بهتر و جلوگیری از تضییع حقوق مودیان مالیاتی در اختیار اعضا قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در خصوص سود ناشی از تسعیر ارز صادراتی که در برنامه پنجم توسعه معاف است، افزود: با توجه به نظر شورای مالیاتی در خصوص نبود معافیت، این موضوع از طریق دیوان عدالت اداری پیگیری و نتیجه به عنوان مبنای عمل قرار گیرد.  

در این جلسه مقرر شد تا نشستی با محوریت دادگستری استان تهران با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی برگزار شود و چارچوب کار و نقطه نظرات اتاق مورد بحث و بررسی قرار گیرد و نتیجه به عنوان محور کار ترسیم شود.

کد خبر 1117600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha