حمایت ۷۰۰ میلیونی تومانی آستان مقدس امامزاده عینعلی وزینعلی(ع) از اقشار محروم

مزینانی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به اقشار محروم و بی بضاعت از رویکردهای آستان مقدس امامزاده عینعلی و زینعلی(ع) است، گفت: از ابتدای سال تاکنون سبدهای معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان میان اقشار محروم توزیع شده است.

«مهدی مزینانی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های امامزاده عینعلی و زینعلی(ع) واقع در منطقه پونک تهران گفت: آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع) بر اساس سیاست های کلی سازمان اوقاف و امور خیریه استان فعالیت دارد، به طوری که با اجرای طرح های خادمان افتخاری، ایجاد باشگاه ورزشی و فرهنگی و نیز ایجاد خانه فرهنگ تلاش کرده است برای اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان خوراک فرهنگی و دینی ارایه دهیم و بیش از 100 نوجوان و جوان در برنامه های این امامزاده مقدس شرکت دارند.

                           

مدیر آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع)  واقع در منطقه پونک با اشاره به اینکه بیش از 300 خانواده نیازمند تحت پوشش این آستان مقدس قرار دارد، بیان کرد:پس از شیوع بیماری کرونا تلاش کردیم که به خانواده های محروم در محورهای دارویی از طریق درمانگاه خیریه امامزاده و نیز خدمات معیشتی ارایه دهیم و در همین راستا  از ابتدای سال تاکنون در9 مرحله سبدهای معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان میان اقشار محروم توزیع گردید و در سال گذشته به همت خیرین سبد های معیشتی به ارزش سه میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شد و برای دانش آموزان محروم تبلت برای بهره مندی از آموزش های مجازی خریداری شد.

 

مزینانی با اشاره به فعالیت های درمانگاه این امامزاده در طب سنتی گفت: بیش  از 800 کلیپ ازاساتید طب سنتی برای مهار بیماری کرونا منتشر کردیم و سعی کردیم در درمانگاه خیریه ضمن مشاوره به بیماران کرونایی،ویزیت رایگان بیماران نیز انجام دهیم.

 

مدیر آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع)  واقع در منطقه پونک با اشاره به حضور10 دکتر و مشاور در مرکز مشاوره ساجدین این آستان مقدس خاطر نشان کرد:حل مشکلات و آسیب های اجتماعی جوانان، شورای حل اختلاف و رسیدگی به مشکلات حقوقی و خانوادگی از رویکردهایی است که در مرکز مشاوره آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع)دنبال می شود.  

 

وی تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت طب سنت، ترک اعتیاد افراد معتاد را دنبال می کنیم و در نظر داریم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری هایمان را به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه گسترش دهیم.

 

مدیر آستان مقدس حضرت عینعلی و زینعلی(ع) حمایت از کودکان کار را یکی دیگر از رویکردهای فعالیتی این آستان مقدس نام برد و گفت: توزیع غذای گرم میان کودکان کار به همت گروه جهادی ساجدین به صورت هفتگی انجام می شود و یکی از رویکردهای ما تهیه اسباب بازی برای کودکان کار و ایجاد مرکز آموزشی برای آنها است.

 

وی با اشاره به فعالیت های این آستان مقدس در بحث اشتغال زایی گفت: در تهیه و بسته بندی گیاهان دارویی و فروش آنها توانسته ایم که برای بانوان اشتغال زایی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1117951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha