هیچ رابطه مستقیمی بین تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات و آلایندگی سوخت وجود ندارد

خشنودی با بیان اینکه علت آلودگی هوا این نیست که شعب تخصصی تشکیل نشده است، گفت: هیچ رابطه مستقیمی بین تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات و آلایندگی سوخت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، رضا خشنودی، معاون قضایی دادستان کل کشور در حقوق عامه شب گذشته (یکشنبه 30 آبان) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: علت آلودگی هوا این نیست که شعب تخصصی تشکیل نشده است هیچ رابطه مستقیمی بین تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات و آلایندگی سوخت وجود ندارد.

 

بنابراین گزارش، پوریا محمدیان، دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرها با بیان اینکه سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران 5 سال است که فعالیت می کند، گفت: اطلاعات 648 مرکز معاینه فنی سبک و 170 مرکز معاینه فنی سنگین به صورت برخط از طریق این سامانه به وزارت کشور ارسال و پایش می شود.

 

وی با بیان اینکه معاینه فنی خودروهای سنگین در اختیار سازمان راهداری است و هیچ مشکلی در زمینه سامانه نداریم، گفت: 23 میلیون وسیله نقلیه سبک و سنگین در کشور وجود دارد که در سال 9 تا 9 و نیم میلیون دستگاه معاینه فنی می گیرند. برای صدور کارت هوشمند خودروهای سنگین داشتن معاینه فنی پیش نیاز است و سازمان راهداری آن را کنترل می کند.

کد خبر 1118805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha