آغاز طرح هزاران ختم قرآن کریم هدیه به روح شهید سلیمانی و سایر شهدا

طرح هزاران ختم قرآن کریم هدیه به روح سیدالشهدای مقاومت و سردار بزرگ جهان اسلام و دیگر شهدا از هفته بسیج آغاز شد و تا دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام حسین شاهمرادی پور، دوشنبه(اول آذر) در سومین روز از هفته بسیج در حاشیه اجرای طرح هزاران ختم قرآن کریم هدیه به روح سیدالشهدای مقاومت و سردار بزرگ جهان اسلام و دیگر شهدا که از بیت الزهرا-موقوفه شهید سلیمانی- آغاز شد؛ گفت: شبکه تربیتی صالحین سال گذشته 3600 ختم قرآن انجام داد و امسال این طرح را با توان بیشتری مد نظر دارد.

 

 

معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بسیج توجهات زیادی به امر قرآن دارد و اقدامات ارزشمندی در حوزه قرآن انجام شده؛ افزود: بیش از 24 دارالقرآن در سطح استان فعالیت دارند.

 

 

وی ادامه داد: در زمینه های مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه برنامه های گسترده ای در مجموعه تعلیم و تربیت سپاه طی سال های اخیر انجام شده و اردوهای جهادی قرآنی ارزشمندی برگزار شد که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با حضور قاریان و اساتید برای آموزش و مفاهیم قرآنی در جهت سبک زندگی اسلامی اقدامات مؤثری انجام دادند.

 

 

حجت الاسلام شاهمرادی با بیان اینکه برنامه امروز را بهانه مطلوبی دانست تا نقش بی بدیل قرآن در زندگی برجسته شود؛ اظهار کرد: حاج قاسم شخصیتی که همه عمر با قرآن و اهل بیت مأنوس بود و برجستگی ها و موفقیت این شخصیت تربیت شده الهی که رهبری به عنوان مکتب از ایشان نام بردند؛ برگرفته از التزام او به قرآن و اهل بیت است.

 

 

وی تأکید کرد: شایسته است امت اسلام و آحاد جامعه نسبت به قرآن  توجه ویژه ای داشته باشند و مردم استان در این برنامه که تا دومین سالگرد شهادت حاج قاسم ادامه دارد، شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1118979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha