بسیج یک تفکر جهانی است

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر اینکه بسیج منظومه فکری محکم و استوار است که در عرصه های مختلف و جبهه مقاومت تجلی یافته است گفت: بسیج یک تفکر جهانی است.

حجت الاسلام غفاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش بسیج در تامین اهداف انقلاب اسلامی گفت: بسیج فراتر از یک نهاد است. بسیج یک تفکر است و این تفکر بسیجی وقتی در هر محیطی پراکنده شود، آن محیط را معطر می کند و از ارزش های الهی سرشار می شود.

 

امام جمعه دلیجان ادامه داد: بسیج یک اندیشه است و منظومه فکری محکم و استواری است. منظومه فکری بسیج از قرآن و اهل بیت و خاندان نبوت سرچشمه گرفته است. بسیج تفکری است که در زمان همه انبیا وجود داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در عصر و زمان ما در دوران دفاع مقدس کاملا مشهود بود و خیرات و برکات و آثار بسیار زیادی تفکر بسیجی و حضور بسیج را در عرصه دفاع مقدس شاهد بودیم و دیدیم که اگر نبود حضور بسیج و اگر نبود حضور سپاهیان بسیجی و ارتش بسیجی و نیروهای جان بر کف بسیجی، مطمئنا کشور ما در دوران دفاع مقدس نمی توانست در مقابل جهان استکبار و ایادی آن بایستد و این پیروزی های بسیار چشمگیر را به دست بیاورد و پوزه استکبار را به خاک بمالد.

 

وی گفت: تفکر بسیجی در همه عرصه ها در دولت، مجلس، مدیریت عالی قوه قضاییه، مراکز آموزشی ما و در همه جا لازم است که الحمدالله در چند ماه گذشته شاهد حرکت بسیار خوب بسیجی در دولت سیزدهم در قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی هستیم. امیدواریم انشاءالله این روند و تفکر و حرکت همچنان ادامه یابد و روند شدت بیشتری پیدا کند.

 

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: امروز در تمام جهان و کشورهای منطقه شاهد یک حرکت نوین و جدید بسیجی هستیم و موفقیت ها و پیروزی های بسیار چشمگیری نیز به دست آمده است که در عرصه های مختلف در جبهه مقاومت به وجود آمده است.

 

وی گفت: اگر شاهد آن هستیم که رژیم سفاک صهیونیستی با این همه کمک هایی که کشورهای غربی و استکباری به آن می کنند، اکنون درمانده است و روز به روز افول رژیم صهیونیستی و اربابان آن به چشم می خورد به دلیل مقاومت و حرکت بسیج در این مناطق است که با حضور بسیجیان در این مناطق محکم در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها ایستاده اند. امروز شاهد آن هستیم که تفکر بسیجی مرز ندارد. امروز وقتی نام شهدای ما برده می شود در کنار آن نام شهدای دیگر و جبهه مقاومت برده می شود یعنی بسیج یک بسیج جهانی است و الحمدالله می رود تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اقتدار به رهبری مقام معظم رهبری در سراسر دنیا به اهتزاز درآورد.

کد خبر 1119734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha