طرح ملی فهما با استقبال کانون های مساجد ایلام با قوت اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام با بیان اینکه طرح ملی فهما با استقبال کانون های مساجد ایلام با قوت اجرا می شود، گفت: آخرین مهلت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد ۳۰ آذرماه سال جاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(۶ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: ستاد استان ایلام برابر دستورالعمل ابلاغی  از ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور  در زمینه ثبت فعالیت ها و برنامه های کانون ها در  سامانه بچه های مسجد، فعالیت های گسترده ای را آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد مناطق روستایی و شهری این استان فعالیت دارند، افزود:  از ماه های گذشته همزمان با سراسر کشور  نسبت به بارگذاری فعالیت های مختلف  کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد اقدامات لازم انجام شده است.

 

وی افزود: در راستای تسهیل و ترغیب کانون های فرهنگی و هنری به ثبت فعالیت ها و برنامه ها در  سامانه، دوره های آموزشی حضور و غیرحضوری از طریق فضای مجازی،  ارتباط مستمر با مدیران کانون ها در راستای مشارکت و ثبت فعالیت در سامانه فهما و حضور کارشناسان ستادی در کانون های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد:  سامانه بچه های مسجد یکی از گسترده ترین سامانه هایی است که در حوزه مساجد  و کانون های فرهنگی و هنری به منظور شناسایی  برنامه های شاخص کانون ها، کشف استعدادهای جدید و درخشان،  توسعه و ترغیب کانون ها در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و  تقدیر از  فعالیت کانون های برتر برای سومین سال پیاپی در کشور انجام می شود.

 

چراغی پور  با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد ۳۰ آذرماه سال جاری است، گفت: تمدید شدن این مهلت از سوی ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی و هنری مساجد کشور است و خوشبختانه کانون های مساجد استان استقبال بسیاری خوبی در راستای ثبت آثار و فعالیت ها داشته اند که قابل تقدیر است.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته فعالیت های  کانون های مساجد به خوبی در این سامانه ثبت شد و کانون فرهنگی و هنری شهدای سرابله استان ایلام  موفق شد که جزو کانون های برتر در سطح کشور معرفی شد که  در مراسمی با حضور مسئولان،  مدیر این کانون مورد تقدیر قرار گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ابراز کرد:  در سال جاری هم از کانون های برتر در اجرای طرح ملی فهما در سطح استان تقدیر خواهد شد و  کانون های برتر کشور با توجه با امتیازات کسب شده معرفی خواهند شد و  امید داست که استان ایلام نیز بتواند در این زمینه در سال جاری جزو استان های برتر در طرح ملی فهما باشند.

 

وی ابراز کرد: کارشناسان ستناد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در سال جاری  به صورت شبانه روز برای راهنمایی و کمک به مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پیگیری های لازم را انجام می دهند.

کد خبر 1120610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha